Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14473
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Malé vozidlá  Rover 100

Rover 100


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
 

Rover 100 získal za ochranu pri ?elnom i bo?nom náraze iba jednu hviezdi?ku, avšak po malých vylepšeniach by sa dostal do dvojhviezdi?kovej kategórie. Pri skúške ?elného nárazu nesplnili hlava a za?aženie oboch kolien nové kritériá. Takisto nevyhovela ani miera posunu volantu dozadu a hore. ?o sa týka podmienok skúšky bo?ného nárazu, za?aženie hrudníka a brucha boli vä?šie, než aké dovolia budúce limity. Pri ?elnom náraze sa vyskytli najvä?šie problémy v súvislosti s nadmerným prerazením karosérie a nestabilitou kabíny pre cestujúcich. Na vylepšenie ochrany hlavy by bola potrebná vä?šia kontrola posunu volantu. Zredukovanie miery prerazenia karosérie a vylepšenie oblasti dopadu kolien pri náraze by zas zabezpe?ili lepšiu ochranu dolných kon?atín. Pri bo?nom náraze je nevyhnutné zmierni? za?aženie hrudníka a brucha, a zárove? treba dba? na to, aby nebola príliš za?ažovaná panva.



vodi? ?elný nárazspolujazdec ?elný nárazvodi? bo?ný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 390 362 od XI.2005