Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13267
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Malé vozidlá  Rover 100

Rover 100


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
 

Rover 100 získal za ochranu pri čelnom i bočnom náraze iba jednu hviezdičku, avšak po malých vylepšeniach by sa dostal do dvojhviezdičkovej kategórie. Pri skúške čelného nárazu nesplnili hlava a zaťaženie oboch kolien nové kritériá. Takisto nevyhovela ani miera posunu volantu dozadu a hore. Čo sa týka podmienok skúšky bočného nárazu, zaťaženie hrudníka a brucha boli väčšie, než aké dovolia budúce limity. Pri čelnom náraze sa vyskytli najväčšie problémy v súvislosti s nadmerným prerazením karosérie a nestabilitou kabíny pre cestujúcich. Na vylepšenie ochrany hlavy by bola potrebná väčšia kontrola posunu volantu. Zredukovanie miery prerazenia karosérie a vylepšenie oblasti dopadu kolien pri náraze by zas zabezpečili lepšiu ochranu dolných končatín. Pri bočnom náraze je nevyhnutné zmierniť zaťaženie hrudníka a brucha, a zároveň treba dbať na to, aby nebola príliš zaťažovaná panva.



vodič čelný nárazspolujazdec čelný nárazvodič bočný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 256 056 od XI.2005