Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13267
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Kompaktné vozidlá  Hyundai i30

Hyundai i30


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Aj napriek tomu, že celkovo získal HYUNDAI i30 dosť bodov, pri skúške čelného nárazu nedosiahol minimálny počet bodov potrebných na zisk piatich hviezdičiek za ochranu dospelých cestujúcich. Merania na pravom kolene figuríny vodiča ukázali, že medzi stehennou a holenou kosťou došlo k pohybu, ktorý mohol zapríčiniť poranenie. Toto, spolu s trestnými bodmi za tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske, ktoré mohli poraniť kolená a stehná cestujúcich, je dôvodom, prečo je ochrana tejto časti tela hodnotená ako „slabá“. Kabína pre cestujúcich ostala počas nárazu stabilná.

Ochrana detských cestujúcich
Airbag spolujazdca sa dal deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dala použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie pre vodiča o stave airbagu neboli dostatočne jasné. Výstražný štítok, ktorý mal upozorniť na to, aby sa sedačka orientovaná proti smeru jazdy nepoužívala na sedadle spolujazdca ak sa predtým nedeaktivuje airbag, nebol jasný a bol viditeľný len vtedy, keď bola slnečná clona spolujazdca sklopená. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostatočne dobre vyznačená.

Ochrana detských cestujúcich
Ochrana hlavy dieťaťa bola hodnotená ako prevažne primeraná, no ochrana hlavy dospelého chodca bola nedostatočná, rovnako ako aj ochrana, ktorú poskytuje predná hrana kapoty.


Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Britax-Römer BabySafe
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojročné dieťa
Britax-Römer Duo Plus Universal
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča nie




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 256 097 od XI.2005