Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14518
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Malé vozidlá  Škoda Fabia

Škoda Fabia


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
?elný náraz
Kabína pre cestujúcich ostala po?as nárazu stabilná, ale tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné riziko pre kolená a stehná vodi?a i spolujazdca.

Bo?ný náraz
Keby sa hodnotili len merania z figurín, Fabia by získala za skúšku bo?ného nárazu i nárazovú skúšku do st?pa maximálny po?et bodov. Ale pri skúške bo?ného nárazu sa západka na zadných dverách posunula z primárnej do sekundárnej polohy a vozidlo stratilo jeden bod ude?ovaný za tento test.

Ochrana detských cestujúcich

Pri skúške ?elného i bo?ného nárazu získala Fabia za ochranu 18-mesa?ného die?a?a plný po?et bodov. Pri bo?nom náraze sa seda?ka pre trojro?né die?a oto?ila tak, že nedokázala úplne udrža? hlavu die?a?a, kvôli ?omu sa mohla hlava die?a?a dosta? do kontaktu s vnútornými ?as?ami vozidla. K dispozícii je tla?idlo na deaktiváciu airbagu spolujazdca, takže na jeho sedadle sa dala použi? detská seda?ka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie pre vodi?a o stave airbagu neboli dos? jasné. Vozidlám, ktoré nie sú týmto tla?idlom vybavené, airbag deaktivuje príslušný predajca. Nedostato?né bolo varovanie o nebezpe?í použitia detskej seda?ky orientovanej proti smeru jazdy na sedadle spolujazdca bez predchádzajúcej deaktivácie airbagu. Prítomnos? upevnení systému ISOFIX na zadných krajných sedadlách nebola zrete?ne vyzna?ená.
    
Ochrana chodcov
Nárazník získal za ochranu nôh chodcov maximálny po?et bodov. Predná hrana kapoty však nezískala ani jeden bod.


Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ro?né die?a
Fair Bimbo Fix Type II ISOFIX
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojro?né die?a
Fair Bimbo Fix Type II ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpe?nostné vybavenie

Predpína?e predných bezpe?nostných pásov
áno
Obmedzova?e za?aženia predných bezpe?nostných pásov
áno
Predný airbag vodi?a
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bo?né airbagy
áno
Bo?né hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodi?a nie




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 394 568 od XI.2005