Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13267
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Malé vozidlá  Fiat 500

Fiat 500


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Kabína pre cestujúcich ostala počas nárazu stabilná. Airbag dobre ochránil kolená vodiča. Fiat predviedol, že airbag by ochránil aj vyšších či nižších cestujúcich ako bola testovaná figurína, ako aj cestujúcich sediacich v rôznych pozíciách. V prístrojovej doske neboli žiadne tvrdé konštrukcie, ktoré by predstavovali možné riziko pre kolená a stehná spolujazdca.

Ochrana detských cestujúcich
Pri bočnom náraze sedačka nedokázala udržať hlavu figuríny trojročného dieťaťa, ktorá sa dostala do kontaktu so sedačkou 18-mesačného dieťaťa. Pri tom istom teste sedačka udržala hlavu 18-mesačného dieťaťa - táto však zaznamenala vysoké spomalenie spôsobené kontaktom s bočnou stranou sedačky. Airbag spolujazdca sa dal deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dala použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie pre vodiča o stave airbagu neboli jasné. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných krajných sedadlách nebola zreteľne vyznačená.

Ochrana chodcov
Za ochranu nôh chodcov nezískala predná hrana kapoty ani jeden bod. Kapota iba slabo ochránila hlavy chodcov.


Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Britax-Römer Duo Universal
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy
trojročné dieťa
Britax-Römer Duo Universal
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 256 112 od XI.2005