Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13267
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Stredná trieda  Volvo V70

Volvo V70


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Počas nárazu ostala kabína pre cestujúcich stabilná. Stĺpik volantu a volant sa posunuli dopredu, čím vytvorili viac miesta pre hlavu a hrudník figuríny. Výsledky ukázali, že kolená a stehná vodiča i spolujazdca boli dobre chránené. Volvo predviedlo, že vozidlo by podobne ochránilo horné časti nôh rôzne vysokých cestujúcich a cestujúcich v rozličných pozíciách pri sedení.

Bočný náraz

Za skúšku bočného nárazu získalo vozidlo maximálny počet bodov. Avšak pri prvej nárazovej skúške do stĺpa sa bočné airbagy aktivovali neskoro, kvôli čomu sa nemohli dobre rozvinúť bočné záclonové airbagy a vozidlo bolo penalizované. Volvo bolo nespokojné s výkonom auta pri teste a vyriešilo problém s rozvinutím airbagu. Euro NCAP súhlasilo s opätovným testovaním pod podmienkou, že sa takto upravia všetky vozidlá. Volvo upravilo všetky vozidlá vo výrobe a kontaktovalo majiteľov už predaných vozidiel, aby si dali svoje vozy upraviť u dealerov. Bohužiaľ k rovnakému problému došlo aj pri opätovnom testovaní a airbag sa správne nerozvinul.

Ochrana detských cestujúcich
V70 získalo maximálny počet bodov za ochranu 18-mesačného i trojročného dieťaťa na základe reakcií figurín pri čelnom a bočnom náraze. Dealeri Volva môžu deaktivovať airbag spolujazdca, takže na jeho sedadle sa dá použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Výstražný štítok, ktorý mal upozorniť na to, aby sa detská sedačka na sedadlo bez deaktivácie airbagu neumiestňovala, nebol jasný. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostatočne dobre vyznačená.

Ochrana chodcov
Nárazník získal plný počet bodov za ochranu nôh chodcov a kapota poskytla primeranú ochranu hlavám detí. Avšak predná hrana kapoty i plocha kapoty, kam môže pri náraze dopadnúť hlava dospelého chodca, poskytla značne slabú ochranu.


Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Volvo vehicle specific crs RWD facing
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojročné dieťa
Volvo vehicle specific crs RWD facing
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča nie




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 256 106 od XI.2005