Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14516
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Stredná trieda  Renault Laguna

Renault Laguna


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
?elný náraz
Po?as nárazu ostala kabína pre cestujúcich stabilná. Pri ?elnom náraze plný po?et bodov nezískala iba spodná ?as? pravej nohy vodi?a. Kolená a stehná vodi?a i spolujazdca boli pri náraze dobre chránené. Renault ukázal, že konštrukcie v prístrojovej doske nepredstavovali nebezpe?enstvo pre rôzne vysokých cestujúcich ani cestujúcich v rozli?ných pozíciách pri sedení.

Bo?ný náraz

Laguna získala na základe reakcií figurín pri náraze maximálny po?et bodov. Po?as nárazu sa však otvorili zadné dvere na strane nárazu a vozidlu bol za to strhnutý jeden bod. Renault skúma tento problém.

Ochrana detských cestujúcich
Vozidlo získalo maximálny po?et bodov za ochranu trojro?ného die?a?a na základe reakcií figuríny pri ?elnom a bo?nom náraze. Airbag spolujazdca sa dal deaktivova?, takže na jeho sedadle sa dala použi? detská seda?ka orientovaná proti smeru jazdy. Informácie pre vodi?a o stave airagu boli však nedostato?né. Prítomnos? upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostato?ne dobre vyzna?ená.

Ochrana chodcov
Za ochranu chodcov nezískala predná hrana kapoty ani jeden bod. Plocha kapoty, kam môže pri náraze dopadnú? hlava dospelého chodca, poskytuje nedostato?nú ochranu.


Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ro?né die?a
Britax-Römer BabySafe ISOFIX
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojro?né die?a
Britax-Römer Duo ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpe?nostné vybavenie

Predpína?e predných bezpe?nostných pásov
áno
Obmedzova?e za?aženia predných bezpe?nostných pásov
áno
Predný airbag vodi?a
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bo?né airbagy
áno
Bo?né hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodi?a nie




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 394 552 od XI.2005