Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13148
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Stredná trieda  Renault Laguna

Renault Laguna


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Počas nárazu ostala kabína pre cestujúcich stabilná. Pri čelnom náraze plný počet bodov nezískala iba spodná časť pravej nohy vodiča. Kolená a stehná vodiča i spolujazdca boli pri náraze dobre chránené. Renault ukázal, že konštrukcie v prístrojovej doske nepredstavovali nebezpečenstvo pre rôzne vysokých cestujúcich ani cestujúcich v rozličných pozíciách pri sedení.

Bočný náraz

Laguna získala na základe reakcií figurín pri náraze maximálny počet bodov. Počas nárazu sa však otvorili zadné dvere na strane nárazu a vozidlu bol za to strhnutý jeden bod. Renault skúma tento problém.

Ochrana detských cestujúcich
Vozidlo získalo maximálny počet bodov za ochranu trojročného dieťaťa na základe reakcií figuríny pri čelnom a bočnom náraze. Airbag spolujazdca sa dal deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dala použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Informácie pre vodiča o stave airagu boli však nedostatočné. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostatočne dobre vyznačená.

Ochrana chodcov
Za ochranu chodcov nezískala predná hrana kapoty ani jeden bod. Plocha kapoty, kam môže pri náraze dopadnúť hlava dospelého chodca, poskytuje nedostatočnú ochranu.


Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Britax-Römer BabySafe ISOFIX
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojročné dieťa
Britax-Römer Duo ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča nie




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 412 od XI.2005