Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14420
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Stredná trieda  Mercedes Benz C

Mercedes Benz C


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
?elný náraz
Po?as nárazu ostala kabína pre cestujúcich stabilná. Z výsledkov je zrejmé, že kolená a stehná vodi?a i spolujazdca boli dobre chránené a Mercedes predviedol, že rôzne vysokí cestujúci v rozli?ných polohách pri sedení by boli ochránení podobne dobre.

Bo?ný náraz
Za skúšku bo?ného nárazu a nárazovú skúšku do st?pa získalo vozidlo maximálny po?et bodov.

Ochrana detských cestujúcich
Pre triedu C je v rámci volite?nej výbavy k dispozícii systém, ktorý automaticky rozpozná, ke? je na sedadle spolujazdca umiestnená detská seda?ka, a deaktivuje airbag. Testované vozidlo týmto systémom vybavené nebolo. Bez neho by sa na tomto sedadle nemala používa? detská seda?ka orientovaná proti smeru jazdy, pretože airbag sa nedá deaktivova? manuálne. Výstražný štítok, ktorý mal na toto upozorni?, bol odnímate?ný. Prítomnos? upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostato?ne dobre vyzna?ená.

Ochrana chodcov
Za ochranu nôh chodcov získal nárazník plný po?et bodov. Avšak predná hrana kapoty nedostato?ne ochránila nohy chodcov, rovnako ako plocha kapoty, kam pravdepodobne pri náraze dopadne hlava dospelého chodca.


Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ro?né die?a
Römer BabySafe Plus
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojro?né die?a
Römer Duo Plus
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpe?nostné vybavenie

Predpína?e predných bezpe?nostných pásov
áno
Obmedzova?e za?aženia predných bezpe?nostných pásov
áno
Predný airbag vodi?a
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bo?né airbagy
áno
Bo?né hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodi?a áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 385 338 od XI.2005