Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13267
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Stredná trieda  Mercedes Benz C

Mercedes Benz C


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Počas nárazu ostala kabína pre cestujúcich stabilná. Z výsledkov je zrejmé, že kolená a stehná vodiča i spolujazdca boli dobre chránené a Mercedes predviedol, že rôzne vysokí cestujúci v rozličných polohách pri sedení by boli ochránení podobne dobre.

Bočný náraz
Za skúšku bočného nárazu a nárazovú skúšku do stĺpa získalo vozidlo maximálny počet bodov.

Ochrana detských cestujúcich
Pre triedu C je v rámci voliteľnej výbavy k dispozícii systém, ktorý automaticky rozpozná, keď je na sedadle spolujazdca umiestnená detská sedačka, a deaktivuje airbag. Testované vozidlo týmto systémom vybavené nebolo. Bez neho by sa na tomto sedadle nemala používať detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy, pretože airbag sa nedá deaktivovať manuálne. Výstražný štítok, ktorý mal na toto upozorniť, bol odnímateľný. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostatočne dobre vyznačená.

Ochrana chodcov
Za ochranu nôh chodcov získal nárazník plný počet bodov. Avšak predná hrana kapoty nedostatočne ochránila nohy chodcov, rovnako ako plocha kapoty, kam pravdepodobne pri náraze dopadne hlava dospelého chodca.


Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Römer BabySafe Plus
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojročné dieťa
Römer Duo Plus
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 256 107 od XI.2005