![]() |
Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úvodná stránka ![]() ![]() Honda Civic
Hodna zmenila bezpečnostný systém Civicu pre model roku 2008. Zmenilo sa načasovanie predpínačov, aby boli vodič i spolujazdec lepšie zaistení, a duálne predné airbagy nahradili predchádzajúce jednostupňové. Avšak pri čelnom náraze sa airbag vodiča nenafúkal dosť dobre a nezabránil kontaktu hlavy s volantom. Kabína pre cestujúcich ostala stabilná. Niektoré tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre stehná vodiča. Bočný náraz Civic 2008 má väčší bočný airbag než jeho predchodca z roku 2006. Vychýlenie brušnej časti bolo menšie, takže vozidlo získalo o bod vyššie skóre než predchádzajúci model. Ako aj predtým získalo vozidlo maximum, teda dva body, za nárazovú skúšku do stĺpa. Ochrana detských cestujúcich Airbag spolujazdca môžu dealeri Hondy deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dá použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Vo vozidle je umiestnený jasný výstražný štítok, ktorý upozorňuje na nebezpečenstvo použitia detskej sedačky na sedadle, ak sa airbag nedeaktivuje. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostatočne dobre vyznačená. Ochrana chodcov Honda nevykonala žiadne zmeny, ktoré by ovplyvnili výsledky skúšok na ochranu chodcov, takže sa tu použili výsledky testovania vozidla z roku 2006. Za ochranu nôh chodcov získal nárazník i predná hrana kapoty plný počet bodov. Časť plochy kapoty, kam pravdepodobne pri náraze dopadne hlava dieťaťa, bola zväčša hodnotená ako „dostačujúca“.
Ochrana:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
počet návštev: 1 370 358 od XI.2005 |