Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13267
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Kompaktné vozidlá  Honda Civic

Honda Civic


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Hodna zmenila bezpečnostný systém Civicu pre model roku 2008. Zmenilo sa načasovanie predpínačov, aby boli vodič i spolujazdec lepšie zaistení, a duálne predné airbagy nahradili predchádzajúce jednostupňové. Avšak pri čelnom náraze sa airbag vodiča nenafúkal dosť dobre a nezabránil kontaktu hlavy s volantom. Kabína pre cestujúcich ostala stabilná. Niektoré tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre stehná vodiča.

Bočný náraz
Civic 2008 má väčší bočný airbag než jeho predchodca z roku 2006. Vychýlenie brušnej časti bolo menšie, takže vozidlo získalo o bod vyššie skóre než predchádzajúci model. Ako aj predtým získalo vozidlo maximum, teda dva body, za nárazovú skúšku do stĺpa.

Ochrana detských cestujúcich
Airbag spolujazdca môžu dealeri Hondy deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dá použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Vo vozidle je umiestnený jasný výstražný štítok, ktorý upozorňuje na nebezpečenstvo použitia detskej sedačky na sedadle, ak sa airbag nedeaktivuje. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostatočne dobre vyznačená.

Ochrana chodcov
Honda nevykonala žiadne zmeny, ktoré by ovplyvnili výsledky skúšok na ochranu chodcov, takže sa tu použili výsledky testovania vozidla z roku 2006. Za ochranu nôh chodcov získal nárazník i predná hrana kapoty plný počet bodov. Časť plochy kapoty, kam pravdepodobne pri náraze dopadne hlava dieťaťa, bola zväčša hodnotená ako „dostačujúca“.



Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Britax BabySafe ISOFIX plus
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojročné dieťa
Römer Duo Plus
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča nie




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 256 093 od XI.2005