Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14420
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Ľahké offroady  Land Rover Freelander

Land Rover Freelander


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
?elný náraz
Pri náraze sa st?pik volantu posunul horizontálne dopredu, ?ím vytvoril viac miesta pre vodi?a. Ve?ký kolenný airbag ochránil kolená a stehná vodi?a. Land Rover ukázal, že airbag by tiež ochránil vyšších i nižších vodi?ov v rôznych pozíciách pri sedení.

Bo?ný náraz
Vozidlo získalo maximálny po?et bodov za výkon pri nárazovej skúške do st?pa, no pri skúške bo?ného nárazu stratilo ?as? bodu za nedostato?nú ochranu hrudníka.

Ochrana detských cestujúcich
Za ochranu oboch detí vo všetkých testoch získalo vozidlo plný po?et bodov. Airbag spolujazdca sa dá deaktivova?, takže na jeho sedadle sa dá použi? detská seda?ka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie pre vodi?a o stave airbagu nie sú dos? jasné. Výstražné štítky upozor?ujúce na riziká použitia detskej seda?ky orientovanej proti smeru jazdy na sedadle spolujazdca neboli dos? jasné. Prítomnos? upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostato?ne zrete?ne vyzna?ená.

Ochrana chodcov
Za nedostato?nú ochranu chodcov nezískal nárazník ani predná hrana kapoty nijaký bod. Ochrana hláv detských a dospelých chodcov bola takisto hodnotená prevažne ako slabá.




Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ro?né die?a
Britax-Römer BabySafe ISOFIX Plus
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojro?né die?a
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpe?nostné vybavenie

Predpína?e predných bezpe?nostných pásov
áno
Obmedzova?e za?aženia predných bezpe?nostných pásov
áno
Predný airbag vodi?a
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bo?né airbagy
áno
Bo?né hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodi?a áno
ISOfix predný
nie
ISOfix zadný
áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 385 329 od XI.2005