Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13269
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Ľahké offroady  Land Rover Freelander

Land Rover Freelander


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Pri náraze sa stĺpik volantu posunul horizontálne dopredu, čím vytvoril viac miesta pre vodiča. Veľký kolenný airbag ochránil kolená a stehná vodiča. Land Rover ukázal, že airbag by tiež ochránil vyšších i nižších vodičov v rôznych pozíciách pri sedení.

Bočný náraz
Vozidlo získalo maximálny počet bodov za výkon pri nárazovej skúške do stĺpa, no pri skúške bočného nárazu stratilo časť bodu za nedostatočnú ochranu hrudníka.

Ochrana detských cestujúcich
Za ochranu oboch detí vo všetkých testoch získalo vozidlo plný počet bodov. Airbag spolujazdca sa dá deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dá použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie pre vodiča o stave airbagu nie sú dosť jasné. Výstražné štítky upozorňujúce na riziká použitia detskej sedačky orientovanej proti smeru jazdy na sedadle spolujazdca neboli dosť jasné. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostatočne zreteľne vyznačená.

Ochrana chodcov
Za nedostatočnú ochranu chodcov nezískal nárazník ani predná hrana kapoty nijaký bod. Ochrana hláv detských a dospelých chodcov bola takisto hodnotená prevažne ako slabá.




Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Britax-Römer BabySafe ISOFIX Plus
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojročné dieťa
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča áno
ISOfix predný
nie
ISOfix zadný
áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 256 159 od XI.2005