Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13148
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Vany  Chrysler Voyager

Chrysler Voyager


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
 
Čelný náraz
Celkovo získal Voyager dostatok bodov na to, aby mu za bezpečnosť dospelých cestujúcich bolo udelené trojhviezdičkové hodnotenie. Avšak jeho výkon pri skúške čelného nárazu nesplnil minimálne požiadavky pre toto hodnotenie a vozidlo dostalo dve hviezdičky. Hrudník vodiča narazil na volant a zdeformoval jeho okraj, tlak na hrudník nameraný vo figuríne naznačil neprijateľne vysoké riziko vážnych alebo smrteľných poranení. V dôsledku toho je posledná hviezdička v hodnotení ochrany dospelých cestujúcich prečiarknutá. Niektoré tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre kolená vodiča, vo figuríne bol nameraný vysoký tlak na stehná a ochrana tejto časti tela bola ohodnotená ako slabá. Počas testu došlo k poškodeniu stability kabíny pre cestujúcich. Pri náraze sa pretrhol priestor pre nohy a plynový pedál sa posunul o 288 mm smerom dozadu. Tieto nedostatky, ako aj merania vo figurínach, ktoré naznačili vysoké riziko poranenia holennej kosti, sú príčinou „slabého“ hodnotenia za ochranu spodných častí nôh, chodidiel a členkov.

Bočný náraz
Pri nárazovej skúške do stĺpa sa airbag na ochranu hlavy nerozvinul tak, ako mal, a ostal zaseknutý medzi hlavou figuríny a stĺpikom medzi prednými a zadnými bočnými dverami.

Ochrana detských cestujúcich
Airbag spolujazdca môžu predajcovia Chrysleru odpojiť, takže na jeho sedadle sa dá použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Výstražný štítok, ktorý mal upozorniť na to, aby sa sedačka orientovaná proti smeru jazdy nepoužívala na sedadle spolujazdca, ak je airbag aktivovaný, nebol nastálo pripevnený na slnečnú clonu. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola vyznačená.

Ochrana chodcov
Voyager nezískal ani jeden bod a za ochranu chodcov nedostal žiadnu hviezdičku.




Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy
trojročné dieťa
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
nie
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča nie
ISOfix predný
nie
ISOfix zadný
áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 396 od XI.2005