Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14420
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Vany  Chrysler Voyager

Chrysler Voyager


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
 
?elný náraz
Celkovo získal Voyager dostatok bodov na to, aby mu za bezpe?nos? dospelých cestujúcich bolo udelené trojhviezdi?kové hodnotenie. Avšak jeho výkon pri skúške ?elného nárazu nesplnil minimálne požiadavky pre toto hodnotenie a vozidlo dostalo dve hviezdi?ky. Hrudník vodi?a narazil na volant a zdeformoval jeho okraj, tlak na hrudník nameraný vo figuríne nazna?il neprijate?ne vysoké riziko vážnych alebo smrte?ných poranení. V dôsledku toho je posledná hviezdi?ka v hodnotení ochrany dospelých cestujúcich pre?iarknutá. Niektoré tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpe?enstvo pre kolená vodi?a, vo figuríne bol nameraný vysoký tlak na stehná a ochrana tejto ?asti tela bola ohodnotená ako slabá. Po?as testu došlo k poškodeniu stability kabíny pre cestujúcich. Pri náraze sa pretrhol priestor pre nohy a plynový pedál sa posunul o 288 mm smerom dozadu. Tieto nedostatky, ako aj merania vo figurínach, ktoré nazna?ili vysoké riziko poranenia holennej kosti, sú prí?inou „slabého“ hodnotenia za ochranu spodných ?astí nôh, chodidiel a ?lenkov.

Bo?ný náraz
Pri nárazovej skúške do st?pa sa airbag na ochranu hlavy nerozvinul tak, ako mal, a ostal zaseknutý medzi hlavou figuríny a st?pikom medzi prednými a zadnými bo?nými dverami.

Ochrana detských cestujúcich
Airbag spolujazdca môžu predajcovia Chrysleru odpoji?, takže na jeho sedadle sa dá použi? detská seda?ka orientovaná proti smeru jazdy. Výstražný štítok, ktorý mal upozorni? na to, aby sa seda?ka orientovaná proti smeru jazdy nepoužívala na sedadle spolujazdca, ak je airbag aktivovaný, nebol nastálo pripevnený na slne?nú clonu. Prítomnos? upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola vyzna?ená.

Ochrana chodcov
Voyager nezískal ani jeden bod a za ochranu chodcov nedostal žiadnu hviezdi?ku.




Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ro?né die?a
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy
trojro?né die?a
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpe?nostné vybavenie

Predpína?e predných bezpe?nostných pásov
áno
Obmedzova?e za?aženia predných bezpe?nostných pásov
áno
Predný airbag vodi?a
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bo?né airbagy
nie
Bo?né hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodi?a nie
ISOfix predný
nie
ISOfix zadný
áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 385 353 od XI.2005