Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13267
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Kompaktné vozidlá  VW Elos

VW Elos


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Pri skúške čelného nárazu získala figurína spolujazdca plný počet bodov. Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre kolená a stehná vodiča.

Bočný náraz
Vozidlo získalo maximálny počet bodov za výkon pri skúške bočného nárazu. Pri nárazovej skúške do stĺpa sa otvorili dvere vodiča a vozidlo stratilo jeden z dvoch možných bodov, ktoré sa udeľujú za túto časť testov. Pri spomínanej skúške sa tiež uvoľnil spoj prednej časti odnímateľnej strechy a stĺpiku čelného skla na strane spolujazdca. Hoci táto oblasť nie je v súčasnosti zaradená do hodnotiaceho systému Euro NCAP, považuje sa za potenciálne nebezpečnú. Volkswagen nás informoval, že závadu preskúma.

Ochrana detských cestujúcich
Na základe reakcií figurín pri čelnom a bočnom náraze získalo vozidlo maximálny počet bodov za ochranu detí. Airbag spolujazdca sa dal deaktivovať vypínačom, takže na jeho sedadle sa dala použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie o stave airbagu neboli dostatočne jasné. Výstražné štítky, ktoré mali upozorniť na to, aby sa sedačka orientovaná proti smeru jazdy nepoužívala na sedadle spolujazdca, ak nie je airbag deaktivovaný, boli odnímateľné. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostatočne dobre vyznačená.

Ochrana chodcov
Ochrana, ktorú poskytol nárazník, bola vo všeobecnosti hodnotená ako primeraná. Predná hrana kapoty však nezískala nijaký bod.




Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Fair BimboFix Type II ISOFIX
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojročné dieťa
Fair BimboFix Type II ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča nie
ISOfix predný
nie
ISOfix zadný
áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 256 096 od XI.2005