Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13148
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Kompaktné vozidlá  Volvo C30

Volvo C30


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Volant sa počas nárazu posunul dopredu, čím vodičovi poskytol lepšiu ochranu. Figurína vodiča získala za bezpečnosť v teste maximálny počet bodov, ale samotné vozidlo body stratilo kvôli niektorým tvrdým konštrukciám v prístrojovej doske, ktoré by mohli ohroziť kolená a stehná vyšších či nižších cestujúcich.

Bočný náraz
Na základe meraní vo figurínach získalo vozidlo maximálny počet bodov za výkon pri skúške bočného nárazu a nárazovej skúške do stĺpa. Avšak pri nárazovej skúške do stĺpa sa airbag na ochranu hlavy úplne nerozvinul, zabránila mu v tom detská sedačka umiestnená na zadnom sedadle.

Ochrana detských cestujúcich
Vozidlo získalo maximálny počet bodov za bezpečnosť poskytnutú jeden a pol ročnému dieťaťu v dynamických testoch. Predajcovia spoločnosti Volvo môžu odpojiť airbag spolujazdca, čím sa na jeho sedadle bude dať použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Ďalšou možnosťou, ktorú Volvo ponúka, je tlačidlo na deaktiváciu airbagu, tento systém však neposkytuje vodičovi jasnú informáciu o stave airbagu spolujazdca. Prítomnosť upnutí a horných upevnení systému ISOFIX nebola príslušne vyznačená.

Ochrana chodcov
Predná hrana kapoty nezískala za nedostatočnú ochranu nôh chodcov ani jeden bod. Bezpečnosť kapoty bola všeobecne hodnotená ako slabá, a to kvôli zlej ochrane hlavy dospelých chodcov. Ochrana, ktorú poskytuje nárazník, však bola hodnotená ako primeraná.




Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
detská sedačka Volvo
trojročné dieťa
detská sedačka Volvo


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča nie
ISOfix predný
nie
ISOfix zadný
áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 407 od XI.2005