Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14420
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Mini vany  Kia Carens

Kia Carens


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
?elný náraz
Hoci nedošlo k pretrhnutiu priestoru pre nohy vodi?a, bol zna?ne deformovaný, a pedál spojky sa posunul dozadu o 175 mm, kvôli ?omu bola ochrana spodných ?astí nôh a ?lenkov hodnotená ako slabá. Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpe?enstvo pre kolená a stehná vodi?a i spolujazdca.

Bo?ný náraz
Na základe reakcie figurín získalo vozidlo maximálny po?et bodov za výkon pri skúške bo?ného nárazu a nárazovej skúške do st?pa. Avšak pri bo?nom náraze sa otvorili dvere vodi?a, za ?o bolo vozidlo penalizované.

Ochrana detských cestujúcich

Airbag spolujazdca sa dal deaktivova?, takže na jeho sedadle sa dala použi? detská seda?ka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie pre vodi?a o stave airbagu neboli primerané. Výstražný štítok, ktorý mal upozorni? na to, aby sa seda?ka orientovaná proti smeru jazdy nepoužívala na sedadle spolujazdca, bol iba v angli?tine a nachádzal sa iba na jednej strane slne?nej clony, takže by nebol vždy vidite?ný. Prítomnos? upnutí a horných upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola príslušne vyzna?ená.

Ochrana chodcov
Za ochranu nôh chodcov nezískala predná hrana kapoty ani jeden bod, rovnako ako kapota za ochranu hláv dospelých chodcov. Nárazník si však viedol lepšie a obdržal maximálny po?et bodov.




Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ro?né die?a
Britax Römer BabySafe ISOFIX Plus
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojro?né die?a
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpe?nostné vybavenie

Predpína?e predných bezpe?nostných pásov
áno
Obmedzova?e za?aženia predných bezpe?nostných pásov
áno
Predný airbag vodi?a
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bo?né airbagy
áno
Bo?né hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodi?a nie
ISOfix predný
nie
ISOfix zadný
áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 385 321 od XI.2005