Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13148
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Mini vany  Kia Carens

Kia Carens


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Hoci nedošlo k pretrhnutiu priestoru pre nohy vodiča, bol značne deformovaný, a pedál spojky sa posunul dozadu o 175 mm, kvôli čomu bola ochrana spodných častí nôh a členkov hodnotená ako slabá. Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre kolená a stehná vodiča i spolujazdca.

Bočný náraz
Na základe reakcie figurín získalo vozidlo maximálny počet bodov za výkon pri skúške bočného nárazu a nárazovej skúške do stĺpa. Avšak pri bočnom náraze sa otvorili dvere vodiča, za čo bolo vozidlo penalizované.

Ochrana detských cestujúcich

Airbag spolujazdca sa dal deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dala použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie pre vodiča o stave airbagu neboli primerané. Výstražný štítok, ktorý mal upozorniť na to, aby sa sedačka orientovaná proti smeru jazdy nepoužívala na sedadle spolujazdca, bol iba v angličtine a nachádzal sa iba na jednej strane slnečnej clony, takže by nebol vždy viditeľný. Prítomnosť upnutí a horných upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola príslušne vyznačená.

Ochrana chodcov
Za ochranu nôh chodcov nezískala predná hrana kapoty ani jeden bod, rovnako ako kapota za ochranu hláv dospelých chodcov. Nárazník si však viedol lepšie a obdržal maximálny počet bodov.




Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Britax Römer BabySafe ISOFIX Plus
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojročné dieťa
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča nie
ISOfix predný
nie
ISOfix zadný
áno




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 397 od XI.2005