Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14422
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Malé vozidlá  Peugeot 207CC

Peugeot 207CC


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
 

?elný náraz
Bezpe?nostný pás dobre ochránil spolujazdca a jeho kolená sa po?as nárazu nedostali do kontaktu s prístrojovou doskou. V airbagu vodi?a nebol dostato?ný tlak, takže jeho hlava narazila na spodnú ?as? airbagu na volant. Pri skúške ?elného nárazu ochránil kolenný airbag kolená a stehná vodi?a. Pod?a výsledkov testov, ktoré Peugeot poskytol Euro NCAP, je zrejmé, že tento airbag by tiež ochránil stehná rôzne vysokých cestujúcich od tvrdých konštrukcií v prístrojovej doske. No pri skúškach s vyššími cestujúcimi, ktorí sedeli ve?mi vpredu a kolená mali blízko prístrojovej dosky, pôsobili sily na spodné ?asti nôh tesne pod kolenami, ?o nazna?uje, že cez kolenný k?b sa prenáša viac síl než je vhodné.


Bo?ný náraz

Vozidlo získalo maximálny po?et bodov za výkon pri skúške bo?ného nárazu a nárazovej skúške do st?pa.


Ochrana detských cestujúcich

Pri skúške ?elného i bo?ného nárazu nastavilo Euro NCAP sedadlá do stredu. No ke? boli predné sedadlá v tejto polohe, nebolo možné upevni? na zadné sedadlá detské seda?ky, ktoré Peugeot odporú?a. Euro NCAP testovalo 207CC bez detských seda?iek, aby neboli skreslené výsledky pre dospelých cestujúcich, a preto nemôže uverejni? hodnotenie vozidla z h?adiska ochrany detských cestujúcich.


Ochrana chodcov

Za ochranu nôh chodcov získal nárazník plný po?et bodov.


Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ro?né die?a
žiadna sa nehodí
trojro?né die?a
žiadna sa nehodí


Bezpe?nostné vybavenie

Predpína?e predných bezpe?nostných pásov
áno
Obmedzova?e za?aženia predných bezpe?nostných pásov
áno
Predný airbag vodi?a
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bo?né airbagy
áno
Bo?né hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodi?a áno
ISOfix predný
áno
ISOfix zadný
nie






 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 385 364 od XI.2005