Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13148
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Malé vozidlá  Peugeot 207CC

Peugeot 207CC


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
 

Čelný náraz
Bezpečnostný pás dobre ochránil spolujazdca a jeho kolená sa počas nárazu nedostali do kontaktu s prístrojovou doskou. V airbagu vodiča nebol dostatočný tlak, takže jeho hlava narazila na spodnú časť airbagu na volant. Pri skúške čelného nárazu ochránil kolenný airbag kolená a stehná vodiča. Podľa výsledkov testov, ktoré Peugeot poskytol Euro NCAP, je zrejmé, že tento airbag by tiež ochránil stehná rôzne vysokých cestujúcich od tvrdých konštrukcií v prístrojovej doske. No pri skúškach s vyššími cestujúcimi, ktorí sedeli veľmi vpredu a kolená mali blízko prístrojovej dosky, pôsobili sily na spodné časti nôh tesne pod kolenami, čo naznačuje, že cez kolenný kĺb sa prenáša viac síl než je vhodné.


Bočný náraz

Vozidlo získalo maximálny počet bodov za výkon pri skúške bočného nárazu a nárazovej skúške do stĺpa.


Ochrana detských cestujúcich

Pri skúške čelného i bočného nárazu nastavilo Euro NCAP sedadlá do stredu. No keď boli predné sedadlá v tejto polohe, nebolo možné upevniť na zadné sedadlá detské sedačky, ktoré Peugeot odporúča. Euro NCAP testovalo 207CC bez detských sedačiek, aby neboli skreslené výsledky pre dospelých cestujúcich, a preto nemôže uverejniť hodnotenie vozidla z hľadiska ochrany detských cestujúcich.


Ochrana chodcov

Za ochranu nôh chodcov získal nárazník plný počet bodov.


Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
žiadna sa nehodí
trojročné dieťa
žiadna sa nehodí


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča áno
ISOfix predný
áno
ISOfix zadný
nie






 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 416 od XI.2005