Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail
Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
62%
38%
Počet hlasov: 13591
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
|
|
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
|
|
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
|
|
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
|
|
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
|

|
Úvodná stránka Malé vozidlá BMW Mini
BMW Mini
Čelný a bočný náraz |
Ochrana chodcov |
Ochrana detí |
     |
    |
     |
Čelný náraz Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre kolená a stehná vodiča i spolujazdca. Ochrana detských cestujúcich Airbag spolujazdca sa dal deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dala použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie o stave airbagu neboli dostatočne jasné. Výstražný štítok, ktorý mal upozorniť na to, aby sa sedačka orientovaná proti smeru jazdy nepoužívala na sedadle spolujazdca, nebol dosť jasný. Pri skúške bočného nárazu došlo k otočeniu sedačky určenej pre trojročné dieťa a jeho hlava už nebola chránená bočnou časťou sedačky. Pri tom istom teste sa hlava jeden a polročného dieťaťa dostala do kontaktu s vnútorným obložením stien vozidla. Najvyššie zrýchlenie namerané v hlave figuríny naznačuje možné riziko poranenia hlavy. Prítomnosť upnutí a horných upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola príslušne vyznačená.
| jeden a pol ročné dieťa | Fair BimboFix typ II ISOFIX | - umiestnenie | orientácia proti smeru jazdy | trojročné dieťa | Fair BimboFix typ II ISOFIX | - umiestnenie | orientácia v smere jazdy | | Predpínače predných bezpečnostných pásov | áno | Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov | áno | Predný airbag vodiča | áno | Predný airbag spolucestujúceho | áno | Bočné airbagy | áno | Bočné hlavové airbagy | áno | Kolenný airbag vodiča | nie | ISOfix predný | nie | ISOfix zadný | áno |
Ochrana:
 |
výborná |
 |
adekvátna |
 |
dostatočná |
 |
slabá |
 |
veľmi slabá |
|