Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13148
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Malé vozidlá  BMW Mini

BMW Mini


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí

Čelný náraz
Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre kolená a stehná vodiča i spolujazdca.


Ochrana detských cestujúcich

Airbag spolujazdca sa dal deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dala použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie o stave airbagu neboli dostatočne jasné. Výstražný štítok, ktorý mal upozorniť na to, aby sa sedačka orientovaná proti smeru jazdy nepoužívala na sedadle spolujazdca, nebol dosť jasný. Pri skúške bočného nárazu došlo k otočeniu sedačky určenej pre trojročné dieťa a jeho hlava už nebola chránená bočnou časťou sedačky. Pri tom istom teste sa hlava jeden a polročného dieťaťa dostala do kontaktu s vnútorným obložením stien vozidla. Najvyššie zrýchlenie namerané v hlave figuríny naznačuje možné riziko poranenia hlavy. Prítomnosť upnutí a horných upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola príslušne vyznačená.



Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ročné dieťa
Fair BimboFix typ II ISOFIX
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojročné dieťa
Fair BimboFix typ II ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpečnostné vybavenie

Predpínače predných bezpečnostných pásov
áno
Obmedzovače zaťaženia predných bezpečnostných pásov
áno
Predný airbag vodiča
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bočné airbagy
áno
Bočné hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodiča nie
ISOfix predný
nie
ISOfix zadný
áno





 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 413 od XI.2005