Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14422
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Malé vozidlá  BMW Mini

BMW Mini


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí

?elný náraz
Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpe?enstvo pre kolená a stehná vodi?a i spolujazdca.


Ochrana detských cestujúcich

Airbag spolujazdca sa dal deaktivova?, takže na jeho sedadle sa dala použi? detská seda?ka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie o stave airbagu neboli dostato?ne jasné. Výstražný štítok, ktorý mal upozorni? na to, aby sa seda?ka orientovaná proti smeru jazdy nepoužívala na sedadle spolujazdca, nebol dos? jasný. Pri skúške bo?ného nárazu došlo k oto?eniu seda?ky ur?enej pre trojro?né die?a a jeho hlava už nebola chránená bo?nou ?as?ou seda?ky. Pri tom istom teste sa hlava jeden a polro?ného die?a?a dostala do kontaktu s vnútorným obložením stien vozidla. Najvyššie zrýchlenie namerané v hlave figuríny nazna?uje možné riziko poranenia hlavy. Prítomnos? upnutí a horných upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola príslušne vyzna?ená.



Ochrana detských cestujúcich

jeden a pol ro?né die?a
Fair BimboFix typ II ISOFIX
- umiestnenie
orientácia proti smeru jazdy
trojro?né die?a
Fair BimboFix typ II ISOFIX
- umiestnenie
orientácia v smere jazdy


Bezpe?nostné vybavenie

Predpína?e predných bezpe?nostných pásov
áno
Obmedzova?e za?aženia predných bezpe?nostných pásov
áno
Predný airbag vodi?a
áno
Predný airbag spolucestujúceho
áno
Bo?né airbagy
áno
Bo?né hlavové airbagy
áno
Kolenný airbag vodi?a nie
ISOfix predný
nie
ISOfix zadný
áno





 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   



Warning: getimagesize(upload/cars_ped/00273_1180076451_480.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in /home/html/crashtest.sk/public_html/content/cars.php on line 105
Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 385 357 od XI.2005