Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13148
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Kompaktné vozidlá  Fiato Bravo

Fiato Bravo


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz: Fiat urobil veľa pre to, aby odstránil možné riziká z oblasti prístrojovej dosky, no stĺpik riadenia a spínacia skrinka predstavovali možné nebezpečenstvo pre stehná vodiča.

Bočný náraz
: Hrudník bol jedinou časťou tela, ktorá pri skúške bočného nárazu nezískala maximálny počet bodov. Pri nárazovej skúške do stĺpa získalo vozidlo maximálny počet bodov.

Ochrana detských cestujúcich:
Prítomnosť upnutí a horných upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dosť dobre vyznačená. Airbag spolujazdca sa dal deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dala použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie o stave airbagu neboli dostatočne jasné.

Systém na pripomínanie pripútania bezpečnostným pásom:
Systém je k dispozícii pre predné sedadlá.

Ochrana chodcov:
-



kompletné výsledky testov

čelný náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiča s airbagom
stabilný
Kontakt hlavy spolujazdca s airbagom
stabilný
Volant
- posun dozadu
nie
- posun nahor
3mm
- bočný posun
nie
čelný náraz - hrudník
Kontakt s volantom
nie
Posun predného stĺpiku karosérie dozadu
6mm
Pevnosť kabíny pre cestujúcich
stabilná
čelný náraz - stehná, kolená a panva
Prítomnosť tvrdších častí
áno: zapaľovacia skrinka, stĺpik riadenia, odkladacia skrinka
Intenzívne zaťaženie kolien
nie
čelný náraz - lýtka, chodidlá a členky
Posun pedálu dozadu
nie
Posun pedálu nahor
nie
Porušenie priestoru pre nohy
nie
bočný náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
áno
Airbag na ochranu trupu
áno
ochrana detí
Detské sedačky použité pri testovaní

- sedačka pre 18-mesačné dieťa
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientácia v smere jazdy, využíva upnutia a horné upevnenia systému ISOFIX
- sedačka pre 3-ročné dieťa
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientácia v smere jazdy, využíva upnutia a horné upevnenia systému ISOFIX
detské sedačky - čelný náraz
Výstražný štítok na deaktiváciu airbagu
Textový a obrázkový výstražný štítok napevno pripevnený na oboch stranách slnečnej clony spolujazdca
Pohyb hlavy dopredu

18-mesačné dieťa (za spolujazdcom)
ochránený
3-ročné dieťa (za šoférom)
ochránený
Ochrana hrudníka

18-mesačné dieťa: celkové zaťaženie
dostatočná
18-mesačné dieťa: vertikálne zaťaženiedobrá
3-ročné dieťa: celkové zaťaženiedostatočná
3-ročné dieťa: vertikálne zaťaženiedostatočná
detské sedačky - bočný náraz
Ochrana hlavy

18-mesačné dieťa (na strane nárazu)
ochránená
3-ročné dieťa (na nenarazenej strane)
ochránená
Zrýchlenie hlavy

18-mesačné dieťa
dobré
3-ročné dieťa
dobré




 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 401 od XI.2005