![]() |
Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úvodná stránka ![]() ![]() Honda Civic
Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre kolená a stehná vodiča i spolujazdca. Plynový pedál sa posunul dozadu o viac než 100 mm, čím do istej miery ohrozil spodné časti nôh a členky vodiča. Bočný náraz - Ochrana detských cestujúcich Predajcovia Hondy môžu odpojiť airbag spolujazdca, takže na jeho sedadle sa dá použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola zreteľne vyznačená. Systém na pripomínanie pripútania bezpečnostným pásom Civic má týmto systémom vybavené predné i zadné sedadlá získal zaňho maximálny počet bodov. Ochrana chodcov Za ochranu nôh chodcov získal nárazník i predná hrana kapoty plný počet bodov. Časť plochy kapoty, kam pravdepodobne pri náraze dopadne hlava dieťaťa, bola zväčša hodnotená ako „dostačujúca“.
Ochrana:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
počet návštev: 1 301 050 od XI.2005 |