Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13267
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Kompaktné vozidlá  Toyota Auris

Toyota Auris


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Pri skúške čelného nárazu ochránil kolenný airbag kolená a stehná vodiča. Podľa informácií, ktoré Toyota poskytla Euro NCAP, je zrejmé, že tento airbag by tiež ochránil rôzne vysokých cestujúcich v rozličných polohách pri šoférovaní.

Bočný náraz

Vozidlo získalo maximálny počet bodov za výkon pri skúške bočného nárazu a nárazovej skúške do stĺpa.

Ochrana detských cestujúcich

Airbag spolujazdca sa dal deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dala použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie o stave airbagu boli iba v angličtine, takže systém nevyhovel požiadavkám Euro NCAP. Prítomnosť upnutí a horných upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dosť dobre vyznačená.

Systém na pripomínanie pripútania bezpečnostným pásom

Systém je k dispozícii pre vodiča i spolujazdca a splnil požiadavky Euro NCAP.

Ochrana chodcov

Ochrana, ktorú nohám chodcov poskytuje nárazník, ako aj ochrana hlavy dospelého chodca, ktorú zabezpečuje kapota vozidla, bola zväčša hodnotená ako primeraná. No predná časť kapoty nezískala ani jeden bod.




kompletné výsledky testov

čelný náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiča s airbagomstabilný
Kontakt hlavy spolujazdca s airbagomstabilný
Volant
- posun dozadunie
- posun nahor18mm
- bočný posun4mm doprava
čelný náraz - hrudník
Kontakt s volantomnie
Posun predného stĺpiku karosérie dozadu16mm
Pevnosť kabíny pre cestujúcichstabilná
čelný náraz - stehná, kolená a panva
Prítomnosť tvrdších častínie
Intenzívne zaťaženie koliennie
čelný náraz - lýtka, chodidlá a členky
Posun pedálu dozadubrzda - 88mm
Posun pedálu nahorspojka - 15mm
Porušenie priestoru pre nohynie
bočný náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavyáno
Airbag na ochranu trupuáno
ochrana detí
Detské sedačky použité pri testovaní
- sedačka pre 18-mesačné dieťa
Britax-Römer BabySafe Plus Universal, orientácia proti smeru jazdy, využíva bezpečnostné pásy
- sedačka pre 3-ročné dieťa
Britax-Römer Duo Plus ISOFIX, orientácia v smere jazdy, využíva upnutia a horné upevnenia systému ISOFIX
detské sedačky - čelný náraz
Výstražný štítok na deaktiváciu airbagu
Textový a obrázkový výstražný štítok napevno pripevnený na oboch stranách slnečnej clony spolujazdca
Pohyb hlavy dopredu
18-mesačné dieťa (za spolujazdcom)ochránený
3-ročné dieťa (za šoférom)ochránený
Ochrana hrudníka
18-mesačné dieťa: celkové zaťaženiedobrá
18-mesačné dieťa: vertikálne zaťaženiedobrá
3-ročné dieťa: celkové zaťaženiedostatočná
3-ročné dieťa: vertikálne zaťaženiedostatočná
detské sedačky - bočný náraz
Ochrana hlavy
18-mesačné dieťa (na strane nárazu)ochránená
3-ročné dieťa (na nenarazenej strane)ochránená
Zrýchlenie hlavy
18-mesačné dieťadobré
3-ročné dieťadobré


vodič čelný nárazspolujazdec čelný nárazvodič bočný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 256 092 od XI.2005