Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13146
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Vany  Ford Galaxy

Ford Galaxy


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Kolenný airbag ochránil kolená a stehná vodiča pred tvrdými konštrukciami prístrojovej dosky. Volant sa pri náraze posunul dopredu a lepšie chránil vodiča.

Bočný náraz

Vozidlo získalo maximálny počet bodov za výkon pri skúške bočného nárazu a nárazovej skúške do stĺpa.

Ochrana detských cestujúcich

Ako súčasť nadštandardnej výbavy ponúka Ford vypínač na deaktiváciu airbagu spolujazdca. Euro NCAP nehodnotilo vypínač ani informácie pre vodiča o stave tohto airbagu. Bez neho by sa na sedadle spolujazdca nemali používať sedačky orientované proti smeru jazdy. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na sedadlách v druhom rade nebola výrazne vyznačená.

Systém na pripomínanie pripútania bezpečnostným pásom

Systém je k dispozícii pre vodiča i spolujazdca a splnil požiadavky Euro NCAP.

Ochrana chodcov

-




kompletné výsledky testov

čelný náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiča s airbagomstabilný
Kontakt hlavy spolujazdca s airbagomstabilný
Volant
- posun dozadunie
- posun nahornie
- bočný posun15mm doľava
čelný náraz - hrudník
Kontakt s volantomnie
Posun predného stĺpiku karosérie dozadu33mm
Pevnosť kabíny pre cestujúcichstabilná
čelný náraz - stehná, kolená a panva
Prítomnosť tvrdších častínie
Intenzívne zaťaženie koliennie
čelný náraz - lýtka, chodidlá a členky
Posun pedálu dozaduplyn - 8mm
Posun pedálu nahornie
Porušenie priestoru pre nohynie
bočný náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavyáno
Airbag na ochranu trupuáno
ochrana detí
Detské sedačky použité pri testovaní
- sedačka pre 18-mesačné dieťa
Britax-Romer BabySafe ISOFIX Plus, orientácia proti smeru jazdy, využíva upnutia systému ISOFIX a podporný nástavec
- sedačka pre 3-ročné dieťa
Britax-Romer Duo Plus ISOFIX, orientácia v smere jazdy, využíva upnutia a horné upevnenie systému ISOFIX
detské sedačky - čelný náraz
Výstražný štítok na deaktiváciu airbaguOdstrániteľný obrázkový štítok pripevnený na koniec palubnej dosky
Pohyb hlavy dopredu
18-mesačné dieťa (za spolujazdcom)ochránený
3-ročné dieťa (za šoférom)ochránený
Ochrana hrudníka
18-mesačné dieťa: celkové zaťaženiedobrá
18-mesačné dieťa: vertikálne zaťaženiedobrá
3-ročné dieťa: celkové zaťaženiedostatočná
3-ročné dieťa: vertikálne zaťaženiedobrá
detské sedačky - bočný náraz
Ochrana hlavy
18-mesačné dieťa (na strane nárazu)ochránená
3-ročné dieťa (na nenarazenej strane)ochránená
Zrýchlenie hlavy
18-mesačné dieťadobré
3-ročné dieťadobré



vodič čelný nárazspolujazdec čelný nárazvodič bočný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 243 od XI.2005