Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14473
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Ťažké offroady  Audi Q7

Audi Q7


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
?elný náraz
Kvôli zlému zvareniu bol pri náraze porušený priestor pre nohy. Uvo?nil sa zvar zvislého plechového panelu, ktorý odde?uje motorový priestor od priestoru pre nohy cestujúcich, ako aj bodové zvary v priestore pre nohy a v mieste spojenia s A-st?pikom. Audi nás informovalo, že vylepšilo kontrolu tejto ?asti výroby. V tejto oblasti testov však vozidlo stratilo body. Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpe?enstvo pre kolená a stehná vodi?a i spolujazdca.

Bo?ný náraz

Vozidlo získalo maximálny po?et bodov za výkon pri skúške bo?ného nárazu a nárazovej skúške do st?pa.

Ochrana detských cestujúcich

Za ochranu oboch detských figurín pri skúške ?elného i bo?ného nárazu dostalo vozidlo plný po?et bodov. Na sedadle spolujazdca by sa nemala používa? seda?ka orientovaná proti smeru jazdy, pretože jeho airbag sa nedá deaktivova?. Výstražný štítok upozor?ujúci na tento fakt nesplnil požiadavky Euro NCAP.

Systém na pripomínanie pripútania bezpe?nostným pásom

Tento systém je k dispozícii pre predné sedadlá. Signál však nebol dos? hlasný a jasný a nesplnil požiadavky Euro NCAP.

Ochrana chodcov

Nárazník získal za ochranu spodnej ?asti nôh chodcov maximálny po?et bodov, no predná hrana kapoty nezískala ani jeden bod.




kompletné výsledky testov

?elný náraz - hlava
Kontakt hlavy vodi?a s airbagomstabilný
Kontakt hlavy spolujazdca s airbagomstabilný
Volant
- posun dozadunie
- posun nahornie
- bo?ný posun13mm doprava
?elný náraz - hrudník
Kontakt s volantomnie
Posun predného st?piku karosérie dozadu45mm
Pevnos? kabíny pre cestujúcichstabilná
?elný náraz - stehná, kolená a panva
Prítomnos? tvrdších ?astíáno: st?pik riadenia
Intenzívne za?aženie kolienáno: st?pik riadenia
?elný náraz - lýtka, chodidlá a ?lenky
Posun pedálu dozaduspojka - 77mm
Posun pedálu nahorspojka - 11mm
Porušenie priestoru pre nohyporušenie
bo?ný náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavyáno
Airbag na ochranu trupuáno
ochrana detí
Detské seda?ky použité pri testovaní
- seda?ka pre 18-mesa?né die?a
Fair G 0/1 ISOFIX, orientácia proti smeru jazdy, pripevnená k upnutiam systému ISOFIX, využíva podporný rám
- seda?ka pre 3-ro?né die?a
Fair G 0/1 ISOFIX, orientácia proti smeru jazdy, pripevnená k upnutiam systému ISOFIX, využíva podporný rám
detské seda?ky - ?elný náraz
Výstražný štítok na deaktiváciu airbagu
Obrázkový výstražný štítok na slne?nej clone spolujazdca
Pohyb hlavy dopredu
18-mesa?né die?a (za spolujazdcom)ochránený
3-ro?né die?a (za šoférom)ochránený
Ochrana hrudníka
18-mesa?né die?a: celkové za?aženiedobrá
18-mesa?né die?a: vertikálne za?aženiedobrá
3-ro?né die?a: celkové za?aženiedobrá
3-ro?né die?a: vertikálne za?aženiedobrá
detské seda?ky - bo?ný náraz
Ochrana hlavy
18-mesa?né die?a (na strane nárazu)ochránená
3-ro?né die?a (na nenarazenej strane)ochránená
Zrýchlenie hlavy
18-mesa?né die?adobré
3-ro?né die?adobré



vodi? ?elný nárazspolujazdec ?elný nárazvodi? bo?ný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 390 388 od XI.2005