Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13261
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Ťažké offroady  Audi Q7

Audi Q7


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Kvôli zlému zvareniu bol pri náraze porušený priestor pre nohy. Uvoľnil sa zvar zvislého plechového panelu, ktorý oddeľuje motorový priestor od priestoru pre nohy cestujúcich, ako aj bodové zvary v priestore pre nohy a v mieste spojenia s A-stĺpikom. Audi nás informovalo, že vylepšilo kontrolu tejto časti výroby. V tejto oblasti testov však vozidlo stratilo body. Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre kolená a stehná vodiča i spolujazdca.

Bočný náraz

Vozidlo získalo maximálny počet bodov za výkon pri skúške bočného nárazu a nárazovej skúške do stĺpa.

Ochrana detských cestujúcich

Za ochranu oboch detských figurín pri skúške čelného i bočného nárazu dostalo vozidlo plný počet bodov. Na sedadle spolujazdca by sa nemala používať sedačka orientovaná proti smeru jazdy, pretože jeho airbag sa nedá deaktivovať. Výstražný štítok upozorňujúci na tento fakt nesplnil požiadavky Euro NCAP.

Systém na pripomínanie pripútania bezpečnostným pásom

Tento systém je k dispozícii pre predné sedadlá. Signál však nebol dosť hlasný a jasný a nesplnil požiadavky Euro NCAP.

Ochrana chodcov

Nárazník získal za ochranu spodnej časti nôh chodcov maximálny počet bodov, no predná hrana kapoty nezískala ani jeden bod.




kompletné výsledky testov

čelný náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiča s airbagomstabilný
Kontakt hlavy spolujazdca s airbagomstabilný
Volant
- posun dozadunie
- posun nahornie
- bočný posun13mm doprava
čelný náraz - hrudník
Kontakt s volantomnie
Posun predného stĺpiku karosérie dozadu45mm
Pevnosť kabíny pre cestujúcichstabilná
čelný náraz - stehná, kolená a panva
Prítomnosť tvrdších častíáno: stĺpik riadenia
Intenzívne zaťaženie kolienáno: stĺpik riadenia
čelný náraz - lýtka, chodidlá a členky
Posun pedálu dozaduspojka - 77mm
Posun pedálu nahorspojka - 11mm
Porušenie priestoru pre nohyporušenie
bočný náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavyáno
Airbag na ochranu trupuáno
ochrana detí
Detské sedačky použité pri testovaní
- sedačka pre 18-mesačné dieťa
Fair G 0/1 ISOFIX, orientácia proti smeru jazdy, pripevnená k upnutiam systému ISOFIX, využíva podporný rám
- sedačka pre 3-ročné dieťa
Fair G 0/1 ISOFIX, orientácia proti smeru jazdy, pripevnená k upnutiam systému ISOFIX, využíva podporný rám
detské sedačky - čelný náraz
Výstražný štítok na deaktiváciu airbagu
Obrázkový výstražný štítok na slnečnej clone spolujazdca
Pohyb hlavy dopredu
18-mesačné dieťa (za spolujazdcom)ochránený
3-ročné dieťa (za šoférom)ochránený
Ochrana hrudníka
18-mesačné dieťa: celkové zaťaženiedobrá
18-mesačné dieťa: vertikálne zaťaženiedobrá
3-ročné dieťa: celkové zaťaženiedobrá
3-ročné dieťa: vertikálne zaťaženiedobrá
detské sedačky - bočný náraz
Ochrana hlavy
18-mesačné dieťa (na strane nárazu)ochránená
3-ročné dieťa (na nenarazenej strane)ochránená
Zrýchlenie hlavy
18-mesačné dieťadobré
3-ročné dieťadobré



vodič čelný nárazspolujazdec čelný nárazvodič bočný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 254 718 od XI.2005