Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13148
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Ťažké offroady  Land Rover Discovery III

Land Rover Discovery III


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
Čelný náraz
Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre kolená  vodiča i spolujazdca.

Bočný náraz

Vozidlo získalo maximálny počet bodov za výkon pri skúške bočného nárazu a nárazovej skúške do stĺpa.

Ochrana detských cestujúcich

Na sedadle spolujazdca sa môže používať detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy, pretože airbag sa dá deaktivovať. No informácie o stave airbagu neboli dostatočne jasné a nesplnili požiadavky Euro NCAP. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola výrazne vyznačená.

Systém na pripomínanie pripútania bezpečnostným pásom

Tento systém je k dispozícii iba pre predné sedadlá. Systém vyhovel požiadavkám Euro NCAP.

Ochrana chodcov

Za ochranu chodcov nezískal nárazník ani predná hrana kapoty ani jeden bod.




kompletné výsledky testov

čelný náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiča s airbagom
stabilný
Kontakt hlavy spolujazdca s airbagom
stabilný
Volant
- posun dozadu
nie
- posun nahor
nie
- bočný posun
11mm doprava
čelný náraz - hrudník
Kontakt s volantom
nie
Posun predného stĺpiku karosérie dozadu
11mm
Pevnosť kabíny pre cestujúcich
stabilná
čelný náraz - stehná, kolená a panva
Prítomnosť tvrdších častí
áno: uzatvárací mechanizmus stĺpika riadenia, páka nastavovacieho zariadenia stĺpika, veko odkladacej skrinky
Intenzívne zaťaženie kolien
áno: uzatvárací mechanizmus stĺpika riadenia, páka nastavovacieho zariadenia stĺpika, veko odkladacej skrinky
čelný náraz - lýtka, chodidlá a členky
Posun pedálu dozadu
plyn - 44mm
Posun pedálu nahor
brzda - 5mm
Porušenie priestoru pre nohy
nie
bočný náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
áno
Airbag na ochranu trupu
áno
ochrana detí
Detské sedačky použité pri testovaní

- sedačka pre 18-mesačné dieťa
Britax-Romer BabySafe ISOFIX Plus, orientácia proti smeru jazdy, využíva podporný rám pripevnený k upnutiam systému ISOFIX
- sedačka pre 3-ročné dieťa
Britax-Romer Duo Plus, orientácia v smere jazdy, využíva upnutia a horné upevnenia systému ISOFIX
detské sedačky - čelný náraz
Výstražný štítok na deaktiváciu airbagu
Odnímateľný piktogram na konci palubnej dosky, iba obrázkový štítok na slnečných clonách
Pohyb hlavy dopredu

18-mesačné dieťa (za spolujazdcom)
ochránený
3-ročné dieťa (za šoférom)
ochránený
Ochrana hrudníka

18-mesačné dieťa: celkové zaťaženie
dobrá
18-mesačné dieťa: vertikálne zaťaženiedobrá
3-ročné dieťa: celkové zaťaženiepostačujúca
3-ročné dieťa: vertikálne zaťaženiedobrá
detské sedačky - bočný náraz
Ochrana hlavy

18-mesačné dieťa (na strane nárazu)
ochránená
3-ročné dieťa (na nenarazenej strane)
ochránená
Zrýchlenie hlavy

18-mesačné dieťa
dobré
3-ročné dieťa
dobré


vodič čelný nárazspolujazdec čelný nárazvodič bočný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 462 od XI.2005