Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13149
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Malé vozidlá  Nissan Note

Nissan Note


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí

Čelný náraz
Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpečenstvo pre kolená a stehná vodiča i spolujazdca.

Bočný náraz
-

Ochrana detských cestujúcich
Počas skúšky bočného nárazu sa jedno z upevnení systému ISOFIX zlomilo a sedačka neudržala hlavu figuríny dieťaťa, ktorú mohli poraniť vnútorné časti vozidla. Nissan našiel a opravil výrobnú poruchu a kontaktuje majiteľov takto poškodených vozidiel, aby si dali vymeniť rám zadného sedadla. Pri skúške čelného nárazu bol hrudník figuríny jeden a pol ročného dieťaťa vystavený vysokému vertikálnemu zrýchleniu. Airbag spolujazdca sa dal deaktivovať, takže na jeho sedadle sa dala použiť detská sedačka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie o stave airbagu neboli dosť jasné na to, aby splnili požiadavky Euro NCAP. Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostatočne výrazne vyznačená.

Systém na pripomínanie pripútania bezpečnostným pásom
Iba predné sedadlá Nissanu Note sú zabezpečené týmto systémom. Systém vyhovel požiadavkám Euro NCAP.

Ochrana chodcov
Predná hrana kapoty nezískala nijaký bod, pretože nedostatočne chránila nohy chodcov.




kompletné výsledky testov

čelný náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiča s airbagom
stabilný
Kontakt hlavy spolujazdca s airbagom
stabilný
Volant
- posun dozadu
7mm
- posun nahor
nie
- bočný posun
13mm doľava
čelný náraz - hrudník
Kontakt s volantom
nie
Posun predného stĺpiku karosérie dozadu
26mm
Pevnosť kabíny pre cestujúcich
stabilná
čelný náraz - stehná, kolená a panva
Prítomnosť tvrdších častí
áno: zapaľovacia skrinka, palubná doska
Intenzívne zaťaženie kolien
áno: zapaľovacia skrinka
čelný náraz - lýtka, chodidlá a členky
Posun pedálu dozadu
spojka - 89mm
Posun pedálu nahor
spojka - 2mm
Porušenie priestoru pre nohy
žiadne
bočný náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
nie
Airbag na ochranu trupu
áno
ochrana detí
Detské sedačky použité pri testovaní

- sedačka pre 18-mesačné dieťa
Fair G 0/1 ISOFIX, orientácia proti smeru jazdy, pripevnená k upnutiam systému ISOFIX, využíva podporný rám
- sedačka pre 3-ročné dieťa
Fair G 0/1 ISOFIX, orientácia proti smeru jazdy, pripevnená k upnutiam systému ISOFIX, využíva podporný rám
detské sedačky - čelný náraz
Výstražný štítok na deaktiváciu airbagu
Trojjazyčný textový a obrázkový výstražný štítok napevno pripevnený na oboch stranách slnečnej clony spolujazdca
Pohyb hlavy dopredu

18-mesačné dieťa (za spolujazdcom)
ochránený
3-ročné dieťa (za šoférom)
ochránený
Ochrana hrudníka

18-mesačné dieťa: celkové zaťaženie
dobrá
18-mesačné dieťa: vertikálne zaťaženieslabá
3-ročné dieťa: celkové zaťaženiedobrá
3-ročné dieťa: vertikálne zaťaženieslabá
detské sedačky - bočný náraz
Ochrana hlavy

18-mesačné dieťa (na strane nárazu)
ochránená
3-ročné dieťa (na nenarazenej strane)
zraniteľná
Zrýchlenie hlavy

18-mesačné dieťa
dobré
3-ročné dieťa
dobré



vodič čelný nárazspolujazdec čelný nárazvodič bočný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 561 od XI.2005