Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13149
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Stredná trieda  Ford Mondeo

Ford Mondeo


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
 

Hoci tento obľúbený rodinný hatchback získal za svoj všestranný výkon tri hviezdičky, výsledky skúšky bočného nárazu nesplnili normy stanovené pre testovanie nových modelov od budúceho roka. Pri skúške bočného nárazu došlo k zaťaženiu hrudníka figuríny a teda táto časť tela nie je dobre chránená. Hlava, brucho a panva šoféra boli všeobecne dobre ochránené. Pri skúške čelného nárazu sa kovový nosník prístrojovej dosky a stĺpika riadenia odtrhol od bočného upevnenia a nárazom vznikol mimoriadne veľký prienik do pedálového priestoru. Mondeo bolo vybavené štandardným airbagom pre vodiča, ktorý zabezpečil dobrú ochranu, a nedošlo k nijakému kontaktu medzi hrudníkom vodiča a volantom. Prítomnosť tvrdších častí v oblasti pod prístrojovou doskou zvýšila pravdepodobnosť poranenia kolien, stehien a panvy vodiča.



vodič čelný nárazspolujazdec čelný nárazvodič bočný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 531 od XI.2005