Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14475
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Stredná trieda  Mazda 6

Mazda 6


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
?elný náraz
Euro NCAP povolilo Mazde opätovné testovanie vozidla s vylepšeným zádržným systémom pre spolujazdca. Uvo?nenie bodového zvaru v spodnej ?asti A-st?pika a deformácia prahu karosérie nazna?ili, že karoséria dosiahla svoje maximum a tvrdšiemu nárazu by už neodolala. Za toto bolo vozidlo penalizované. Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpe?enstvo pre kolená a stehná vodi?a.

Bo?ný náraz

Pri bo?nom náraze sa sily zvláštnym spôsobom preniesli do chrbtice figuríny, ?ím sa zmenšili sily namerané v jej hrudníku. Za toto bolo vozidlo penalizované.

Ochrana detských cestujúcich

Airbag spolujazdca sa dal deaktivova?, takže na jeho sedadle sa dala použi? detská seda?ka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak informácie o stave airbagu neboli dosta?ujúce a nesplnili požiadavky Euro NCAP. Prítomnos? upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola zrete?ne vyzna?ená.

Systém na pripomínanie pripútania bezpe?nostným pásom

Za tento systém, ktorým sú u Mazdy vybavené predné i zadné sedadlá, získala plný po?et – tri body.

Ochrana chodcov

-



kompletné výsledky testov

?elný náraz - hlava
Kontakt hlavy vodi?a s airbagom
stabilný
Kontakt hlavy spolujazdca s airbagom
stabilný
Volant
- posun dozadu
žiadny
- posun nahor
žiadny
- bo?ný posun
26mm doprava
?elný náraz - hrudník
Kontakt s volantom
žiadny
Posun predného st?piku karosérie dozadu
43mm
Pevnos? kabíny pre cestujúcich
nestabilná
?elný náraz - stehná, kolená a panva
Prítomnos? tvrdších ?astí
áno - strana šoféra: st?pik riadenia, zámok st?pika a konzola nastavovacieho zariadenia
- strana spolujazdca: žiadne
Intenzívne za?aženie kolien
áno - strana šoféra: st?pik riadenia, zámok st?pika a konzola nastavovacieho zariadenia
- strana spolujazdca: žiadne
?elný náraz - lýtka, chodidlá a ?lenky
Posun pedálu dozadu
spojka - 57mm
Posun pedálu nahor
žiadny
Porušenie priestoru pre nohy
žiadne
bo?ný náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
áno
Airbag na ochranu trupu
áno
ochrana detí
Detské seda?ky použité pri testovaní

- seda?ka pre 18-mesa?né die?a
Britax-Romer Baby-Safe Plus Universal, orientácia proti smeru jazdy, využíva bezpe?nostné pásy dospelých cestujúcich
- seda?ka pre 3-ro?né die?a
Britax-Romer Duo Plus ISOFIX, orientácia v smere jazdy, využíva upnutia a horné upevnenie systému ISOFIX
detské seda?ky - ?elný náraz
Výstražný štítok na deaktiváciu airbagu
Textový a obrázkový výstražný štítok napevno pripevnený na oboch stranách slne?nej clony spolujazdca
Pohyb hlavy dopredu

18-mesa?né die?a (za spolujazdcom)
ochránený
3-ro?né die?a (za šoférom)
ochránený
Ochrana hrudníka

18-mesa?né die?a: celkové za?aženie
primeraná
18-mesa?né die?a: vertikálne za?aženiedobrá
3-ro?né die?a: celkové za?aženiedobrá
3-ro?né die?a: vertikálne za?aženiedobrá
detské seda?ky - bo?ný náraz
Ochrana hlavy

18-mesa?né die?a (na strane nárazu)
ochránená
3-ro?né die?a (na nenarazenej strane)
ochránená
Zrýchlenie hlavy

18-mesa?né die?a
dobré
3-ro?né die?a
dobré




Warning: getimagesize(upload/impact_images/Mazda-6_2005d.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in /home/html/crashtest.sk/public_html/content/cars.php on line 68

Warning: getimagesize(upload/impact_images/Mazda-6_2005p.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in /home/html/crashtest.sk/public_html/content/cars.php on line 68

Warning: getimagesize(upload/impact_images/Mazda-6_2005sp.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in /home/html/crashtest.sk/public_html/content/cars.php on line 68
vodi? ?elný nárazspolujazdec ?elný nárazvodi? bo?ný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 390 659 od XI.2005