Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14475
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Kompaktné vozidlá  Chevrolet Aveo

Chevrolet Aveo


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
?elný náraz
Deformácia konštrukcie a uvo?nenie bodového zvaru nazna?ili, že karoséria bola pre?ažená a stala sa nestabilnou. Za to, že st?pik medzi ?elným sklom a prednými dverami sa posunul smerom dozadu, bolo vozidlo penalizované. Posun volantu ohrozil hlavu vodi?a. Hrudník vodi?a sa dostal do kontaktu s volantom a zdeformoval veniec volantu. Tlak na hrudník vodi?a nazna?il neprijate?ne vysoké riziko smrte?ného poranenia. V dôsledku toho je posledná hviezdi?ka v hodnotení ochrany dospelých cestujúcich pre?iarknutá. Tvrdé konštrukcie v prístrojovej doske predstavovali možné nebezpe?enstvo pre kolená a stehná vodi?a i spolujazdca. Za ochranu chodidiel a ?lenkov nezískalo vozidlo ani jeden bod.

Bo?ný náraz

-

Ochrana detských cestujúcich

Airbag spolujazdca sa dal deaktivova?, takže na jeho sedadle sa dala použi? detská seda?ka orientovaná proti smeru jazdy. Avšak vypína? na deaktiváciu airbagu nie je dobre ozna?ený a informácie o stave airbagu nie sú dos? jasné. Prítomnos? upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola zrete?ne vyzna?ená.

Systém na pripomínanie pripútania bezpe?nostným pásom

-

Ochrana chodcov

-

?alšie informácie

Celkovo dosiahlo Aveo dostatok bodov na to, aby mohlo získa? tri hviezdi?ky, no Euro NCAP vyžaduje istú minimálnu úrove? výkonu pri skúške ?elného i bo?ného nárazu. Pri skúške ?elného nárazu vozidlo nezískalo dostato?ný po?et bodov, preto mu tri hviezdi?ky udelené neboli.





kompletné výsledky testov

?elný náraz - hlava
Kontakt hlavy vodi?a s airbagom
stabilný
Kontakt hlavy spolujazdca s airbagom
stabilný
Volant
- posun dozadu
135mm
- posun nahor
19mm
- bo?ný posun
10mm do?ava
?elný náraz - hrudník
Kontakt s volantom
áno
Posun predného st?piku karosérie dozadu
149mm
Pevnos? kabíny pre cestujúcich
nestabilná
?elný náraz - stehná, kolená a panva
Prítomnos? tvrdších ?astí
áno: poistková skrinka, konzola brzdového pedálu, st?pika riadenia a nastavovacie zariadenie, zapa?ovacia skrinka, spodná ?as? stredovej konzoly, podporný nosník palubnej dosky
Intenzívne za?aženie kolien
áno: poistková skrinka, konzola brzdového pedálu, st?pika riadenia a nastavovacie zariadenie, zapa?ovacia skrinka, spodná ?as? stredovej konzoly, podporný nosník palubnej dosky
?elný náraz - lýtka, chodidlá a ?lenky
Posun pedálu dozadu
spojka - 237mm
Posun pedálu nahor
spojka - 15mm
Porušenie priestoru pre nohy
žiadne
bo?ný náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
áno (spolu s trupovým airbagom)
Airbag na ochranu trupu
áno
ochrana detí
Detské seda?ky použité pri testovaní

- seda?ka pre 18-mesa?né die?a
Britax-Romer Baby-Safe ISOFIX Plus, orientácia proti smeru jazdy, využíva upnutia systému ISOFIX a podporný rám
- seda?ka pre 3-ro?né die?a
Britax-Romer Duo Plus Universal, orientácia v smere jazdy, využíva bezpe?nostné pásy dospelých cestujúcich
detské seda?ky - ?elný náraz
Výstražný štítok na deaktiváciu airbagu
Textový výstražný štítok napevno pripevnený na oboch stranách slne?nej clony spolujazdca
Pohyb hlavy dopredu

18-mesa?né die?a (za spolujazdcom)
ochránený
3-ro?né die?a (za šoférom)
ochránený
Ochrana hrudníka

18-mesa?né die?a: celkové za?aženie
dobrá
18-mesa?né die?a: vertikálne za?aženiedobrá
3-ro?né die?a: celkové za?aženiedobrá
3-ro?né die?a: vertikálne za?aženiedobrá
detské seda?ky - bo?ný náraz
Ochrana hlavy

18-mesa?né die?a (na strane nárazu)
ochránená
3-ro?né die?a (na nenarazenej strane)
ochránená
Zrýchlenie hlavy

18-mesa?né die?a
dobré
3-ro?né die?a
dobré




Warning: getimagesize(upload/impact_images/Chevrolet-Aveo_2006d.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in /home/html/crashtest.sk/public_html/content/cars.php on line 68

Warning: getimagesize(upload/impact_images/Chevrolet-Aveo_2006p.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in /home/html/crashtest.sk/public_html/content/cars.php on line 68

Warning: getimagesize(upload/impact_images/Chevrolet-Aveo_2006sp.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in /home/html/crashtest.sk/public_html/content/cars.php on line 68
vodi? ?elný nárazspolujazdec ?elný nárazvodi? bo?ný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 390 637 od XI.2005