Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13149
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Malé vozidlá  Fiat Punto

Fiat Punto


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí

Čelný náraz
Tvrdé konštrukcie v oblasti dopadu kolien predstavovali možné nebezpečenstvo pre kolená a stehná vodiča.

Bočný náraz
Pri skúške bočného nárazu sa záclonový airbag na ochranu hlavy dostal do kontaktu s obložením stredného stĺpika karosérie, hoci pri nárazovej skúške do stĺpa sa rozvinul správne. Fiat sa touto záležitosťou zaoberá.

Ochrana detských cestujúcich
Prítomnosť upevnení systému ISOFIX na zadných sedadlách nebola dostatočne dobre vyznačená.

Systém na pripomínanie pripútania bezpečnostným pásom
-

Ochrana chodcov
-





kompletné výsledky testov

čelný náraz - hlava
Kontakt hlavy vodiča s airbagom
stabilný
Kontakt hlavy spolujazdca s airbagom
stabilný
Volant
- posun dozadu
žiadny
- posun nahor
16mm
- bočný posun
7mm doprava
čelný náraz - hrudník
Kontakt s volantom
žiadny
Posun predného stĺpiku karosérie dozadu
žiadny
Pevnosť kabíny pre cestujúcich
stabilný
čelný náraz - stehná, kolená a panva
Prítomnosť tvrdších častí
áno: stĺpik riadenia a nosný držiak krytu stĺpika
Intenzívne zaťaženie kolien
žiadne
čelný náraz - lýtka, chodidlá a členky
Posun pedálu dozadu
plynový pedál - 21mm
Posun pedálu nahor
brzda - 16mm
Porušenie priestoru pre nohy
žiadne
bočný náraz - airbagy
Airbag na ochranu hlavy
áno
Airbag na ochranu trupu
áno
ochrana detí
Detské sedačky použité pri testovaní

- sedačka pre 18-mesačné dieťa
Britax-Romer Duo Plus ISOFIX, orientácia v smere jazdy, využíva upnutia a horné upevnenie systému ISOFIX
- sedačka pre 3-ročné dieťa
Britax-Romer Duo Plus ISOFIX, orientácia v smere jazdy, využíva upnutie a horné upevnenie systému ISOFIX
detské sedačky - čelný náraz
Výstražný štítok na deaktiváciu airbagu
Textový a obrázkový výstražný štítok napevno pripevnený na oboch stranách slnečnej clony spolujazdca
Pohyb hlavy dopredu

18-mesačné dieťa (za spolujazdcom)
ochránený
3-ročné dieťa (za šoférom)
ochránený
Ochrana hrudníka

18-mesačné dieťa: celkové zaťaženie
primeraná
18-mesačné dieťa: vertikálne zaťaženiedobrá
3-ročné dieťa: celkové zaťaženieprimeraná
3-ročné dieťa: vertikálne zaťaženiedobrá
detské sedačky - bočný náraz
Ochrana hlavy

18-mesačné dieťa (na strane nárazu)
ochránená
3-ročné dieťa (na nenarazenej strane)
ochránená
Zrýchlenie hlavy

18-mesačné dieťa
primerané
3-ročné dieťa
dobré



vodič čelný nárazspolujazdec čelný nárazvodič bočný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 584 od XI.2005