Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14475
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Vyššia stredná trieda  Renault Vel Satis

Renault Vel Satis


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
 

Od VIN VF1BJRE0633480386 (modelový rok 2005) je aj sedadlo spolujazdca vybavené systémom na pripomínanie pripútania bezpe?nostným pásom, ?o zvyšuje celkové bodové hodnotenie, no po?et hviezdi?iek za ochranu dospelých cestujúcich sa nemení. Za ochranu pri bo?nom náraze získal Vel Satis maximálne skóre, za ?elný náraz stratil iba dva body. Testujúci si všimli, že dvojité predpína?e za?aženia bezpe?nostných pásov podstatne zredukovali riziko poranenia nôh vodi?a tým, že po?as zrážky zamedzili jeho pohybu vpred. Obom de?om bola poskytnutá dobrá ochrana a ich seda?ky splnili všetky normy Euro NCAP. Ochrana chodcov bola však ve?mi slabá a Renault potrebuje vylepši? tento mimoriadne dôležitý bezpe?nostný aspekt.



vodi? ?elný nárazspolujazdec ?elný nárazvodi? bo?ný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 390 650 od XI.2005