Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail
Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
61%
39%
Počet hlasov: 14299
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
|
|
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
|
|
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
|
|
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
|
|
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
|

|
Úvodná stránka Stredná trieda Proton Impian
Proton Impian
Čelný a bočný náraz |
Ochrana chodcov |
Ochrana detí |
     |
    |
|
Proton tvrdí, že Impian je prvým z novej generácie vozov navrhnutých podľa štandardov Euro NCAP. Avšak jeho výkon pri čelnom náraze nebol dobrý a ochrana poskytnutá chodcom sa ukázala byť tiež nedostatočná. Tieto výsledky boli sklamaním, no Proton plánuje vylepšiť budúce návrhy. Karoséria bola nárazom tak vážne poškodená, že sa stala nestabilnou, a vodič i spolujazdec riskovali vážne poranenia. Detské sedačky fungovali veľmi zle a je zrejmé, že ich výrobcovia sa použitím príliš nezaoberali. Impian sa vyrába iba s riadením na pravej strane, takže v Európe sa predáva len vo Veľkej Bitánii.
 |  |  |
vodič čelný náraz | spolujazdec čelný náraz | vodič bočný náraz |
Ochrana:
 |
výborná |
 |
adekvátna |
 |
dostatočná |
 |
slabá |
 |
veľmi slabá |
|