Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyvňujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  62%
  38%

Počet hlasov: 13149
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpečnosť vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpečnosť áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpečnosti, ktorý bude motivovať výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpečné automobily.
Euro NCAP dnes uverejňuje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s radosťou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverejňuje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverejňuje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov čo sa týka bezpečnosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdičky...
Úvodná stránka  Stredná trieda  Mercedes-Benz C

Mercedes-Benz C


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
 

Mercedes získal pri skúške čelného i bočného nárazu dvojhviezdičkové ohodnotenie. Pri čelnom náraze došlo k nadmernému prerazeniu karosérie do priestoru na nohy, pričom tvrdé výčnelky, ktoré prišli do kontaktu s vodičovým pravým kolenom, predstavovali pre jeho kolená, stehná a panvu riziká vážneho poranenia. Trieda C má byť túto jeseň preskúšaná. Teraz bolo testované auto vybavené airbagmi vodiča i spolujazdca, ktoré patria v Európe do štandardnej výbavy. Tiež bolo vybavené bočnými dverovými airbagmi, ktoré ešte vylepšovali ochranu pri bočnom náraze. Avšak pri skúške bočného nárazu, hoci bolo sedadlo správne nastavené pre dospelého muža priemernej výšky, udreli dvere hrudník figuríny skôr, než sa bočný airbag úplne nafúkol. Z výsledkov testu však nie je úplne jasné o koľko viac alebo menej efektívny by airbag bol, keby bolo sedadlo posunuté viac dozadu, ako napríklad pre vyššieho šoféra.



vodič čelný nárazspolujazdec čelný nárazvodič bočný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 242 528 od XI.2005