Úvodná stránka | Najčastejšie otázky | Cenník reklamy | Kontakty
 
Newsletter
Ak máte záujem pravidelne dostávať e-mailom informácie a novinky, zadajte Váš e-mail

Anketa
Ovplyv?ujú crashtesty vaše rozhodovanie pri kúpe automobilu?
  61%
  39%

Počet hlasov: 14475
Vyhľadávanie
Značka 
Kategória 
Hodnotenie 
 
Euro NCAP, organizácia hodnotiaca bezpe?nos? vozidiel, predstavila nový systém hodnotenia zameraný na celkovú bezpe?nos? áut. Ide o nový prístup k hodnoteniu bezpe?nosti, ktorý bude motivova? výrobcov, aby vyrábali komplexne bezpe?né automobily.
Euro NCAP dnes uverej?uje aktualizované výsledky výskumu dostupnosti ESC v celej Európskej Únii. Výskum ukázal, že ponuka ESC v jednotlivých štátoch EÚ sa líši...
Euro NCAP s rados?ou oznamuje, že teraz testuje novú kategóriu vozidiel, tzv. „pickup-y“, a dnes uverej?uje výsledky jej troch zástupcov - Nissanu Navara, Isuzu D-MAX/Rodeo a Mitsubishi L200...
Euro NCAP testuje naplno  27. 12. 2007
Euro NCAP dnes uverej?uje výsledky šiestich vozidiel: Daihatsu Materia, Mazda 2, Honda Civic, Mercedes Benz triedy C, Renault Laguna a Volvo V70...
Toto vozidlo dosiahlo u Euro NCAP jedny z najlepších výsledkov ?o sa týka bezpe?nosti detských cestujúcich a je preto sklamaním, že za ochranu dospelých cestujúcich získala len štyri hviezdi?ky...
Úvodná stránka  Stredná trieda  Mercedes-Benz C

Mercedes-Benz C


Čelný a bočný náraz Ochrana chodcov Ochrana detí
 

Mercedes získal pri skúške ?elného i bo?ného nárazu dvojhviezdi?kové ohodnotenie. Pri ?elnom náraze došlo k nadmernému prerazeniu karosérie do priestoru na nohy, pri?om tvrdé vý?nelky, ktoré prišli do kontaktu s vodi?ovým pravým kolenom, predstavovali pre jeho kolená, stehná a panvu riziká vážneho poranenia. Trieda C má by? túto jese? preskúšaná. Teraz bolo testované auto vybavené airbagmi vodi?a i spolujazdca, ktoré patria v Európe do štandardnej výbavy. Tiež bolo vybavené bo?nými dverovými airbagmi, ktoré ešte vylepšovali ochranu pri bo?nom náraze. Avšak pri skúške bo?ného nárazu, hoci bolo sedadlo správne nastavené pre dospelého muža priemernej výšky, udreli dvere hrudník figuríny skôr, než sa bo?ný airbag úplne nafúkol. Z výsledkov testu však nie je úplne jasné o ko?ko viac alebo menej efektívny by airbag bol, keby bolo sedadlo posunuté viac dozadu, ako napríklad pre vyššieho šoféra.



vodi? ?elný nárazspolujazdec ?elný nárazvodi? bo?ný náraz


 Ochrana:
výborná    adekvátna    dostatočná    slabá    veľmi slabá   


Copyright © 2005 CRASHTEST.SK
Source of information: WWW.EURONCAP.COM
počet návštev: 1 390 641 od XI.2005